maandag 16 april 2012

Lookbook inspiratie april

Het is al een paar maanden geleden dat ik een lookbookinspiratie artikel maakte. Ondertussen is het al weer lente en dus ook weer een nieuwe garderobe! Het leek me leuk om hier een maandelijks artikel van te maken dus hier zijn mijn favotieten lookbook outfits van April.

Als eerste heb ik deze pastel, oud roze outfit. Eigenlijk vind ik het een beetje to much, de sjaal de riem, sieraden en sokken. Maar omdat het allemaal neutrale kleuren zijn werkt het toch.
Ik weet niet wat het is, maar ik werd gewoon verliefd op deze foto. Het is gewoon een simpel shirtje met shorts en een jasje. De sokken maken het wat liever maar niet te zoetig. Me likes!

Waterval dingen zijn zo leuk! Ik houd van deze rok en het croped shirtje met de 50's knot. Het hoedje is natuurlijk ook heel leuk en het maakt dat ik deze outfit geweldig vind.
De laatste tijd zie ik alle fashion bloggers met een pyama achtige broek met opvallende print. Eerst vond ik er niet zoveel aan maar langzamerhand begin ik het steeds leuker te vinden. Zelf zal ik waarschijnlijk nooit zo'n broek aanschaffen maar alsnog is het een leuke outfit!
Deze outfit deed me denken aan de catrice collectie feMALE waarbij mannen en vrouwen gemixed zijn. Deze outfit is hetzelfde. Het strikje en de boyfriend blazer, maar ook de kanten shorts en de blouse maken het weer vrouwelijk. Ook de schoenen vind ik leuk, heren schoenen maar dan met een hak.
choker kettingen zijn een grote trend, gecombineerd met zwart flowy blouse en lita's die ik ooit ook hoop te bezitten. De outfit krijgt wat kleur door de accesoires.
Dit is een simpele outfit maar ik vind de details heel leuk. Het ritsje op het shirtje en de warte pumps, het rokje vind ik ook leuk. Ik zou deze oufit dragen naar een diner.
Bloemen print met een skinny jeans en een paar sleehakken. Het blousje maakt het iets meer dressy en de jeans wat meer casual. Een mooie balans.
Deze outfit is dan weer heel casual maar toch vind ik het erg leuk staan.
Mint kleurige jeans een simpele blous en statement ketting. Deze outfit is fris en schreeuwt lente. De fel roze lipstick maakt de outfit helemaal af en geeft een beetje kleur.
Hoe gaaf is die broek! Nude accesoires, broek met schattige details voeg mijn favorieten kleur blous toe en je hebt een geweldige outfit.
Ik houd van de puntige schouders en natuurlijk van de waterval rok in een mooi oudroze kleur. Het chique en vrouwlijke van de rok gecombineerd met een wat stoerder leren jasje.
Dit is juist weer een hele schattige outfit. De nude riem zorgt dat het niet eentonig word en geeft je taile. Simpel but cute.
Heel baggy maar het werkt toch, door de legging. De schoenen zijn geweldig en ik ben ook wel opzoek naar een iets los vallende blouse.
Deze arbanden zie je echt overal, gecombineerd met een paar sandaaltjes en the little black dress word het een mooie zomer en lente outfit.
 
Een chique outfit, als ik het zou dragen zou het waarschijnlijk een peach broek zijn in plaats van een rokje om het wat meer casual te maken. De bloemen print samen met pastels maken het tot een chique lente outfit.

2 opmerkingen:

  1. waar zou je die broek met die schattige strikjes kunnen kopen in NL ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar zou je die waterval rok kunnen kopen? in NL

    BeantwoordenVerwijderen