maandag 20 februari 2012

Zara parfum bulgarian rose

Tijdens mijn korte uitje naar den bosch vond ik in de zara dit parfum, hij was maar €3,99. Ik wilde graag een keer een parfum van Zara proberen en deze leek me heel erg lekker!

Zo ziet het doosje eruit, helemaal niet als een parfum van €4! er zit 20ml in en dit zijn de noten:
top: magnolia
midden: Roos
basis: sandalhout
Het is een zoet, speels, lief parfum dat heerlijk voor overdag is, ik vind dit parfum echt iets voor de lente of de winter.
Het flesje is heel klein, handig voor in je tas om mee te nemen. De verpakking vind ik er verder goedkoop uitzien door de witte dop, had wat mijn betreft anders gemogen.
Ik ben heel tevreden over dit parfum, de geur blijft lang hangen en je kunt het zo weer bijwerken door het flesje in je tas te stoppen. Een heerlijk zoet parfum voor een mooie prijsje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten