donderdag 16 februari 2012

Blond?



Deze foto is natuurlijk gephotoshoped, want ik wilde mezelf een keertje blond zien. Ik zit er al een tijdje over te denken om mijn haar weer eens te verven en aangezien je je op internet heel makkelijk een makeover kan geven leek het me wel grappig om mijn haar een keer (virtueel) te kleuren.

Ik heb nooit echt gedacht aan blond omdat mijn wenkbrauwen redelijk donker zijn. Nu ik naar deze foto kijk vind ik het best meevallen. Ik denk niet dat ik het echt ga doen hoor, ik zou mijn haar moeten bleken en ik ben als de dood dat ik straks met fel oranje haar opgescheept zit.



Als je kijkt naar fotos van vroeger zie je dat mijn haar een behoorlijke verandering heeft doorgemaakt. Toen ik klein was had ik namelijk heel licht blond haar en was mijn haar hééél dun en glad, ook had ik geen echte krullen zoals ik nu heb. Nu is mijn haar compleet het tegenover gestelde, gekruld, dik en donker gekleurd.



Wat denk jij? Moet ik terug naar blond?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten