maandag 2 januari 2012

Lookbook inspiratie


Een van de sites waar ik flink verslaafd aan ben is http://www.lookbook.nu/, een site waar je veel leuke en inspirerende outfits kunt bekijken. Hier zijn een paar die ik wel leuk vind en ik zelf misschien ook zou dragen:




Een comfy herfst outfit. Dit zou ik zelf ook dragen, het is gewoon helemaal mijn stijl!


Ook dit vind ik gewoon een leuke witte jas, heel simpel maar toch vind ik het mooi, de tas met het kwasjte doet natuurlijk ook iets.


Dit zou ik zo aantrekken! Preppy, maar de schoenen en de spijkerbroek maken het toch moderner, de tas geeft die vintage touch


Eigenlijk is dit gewoon een zwart jurkje met een gele riem. Geel is niet helemaal mijn kleur, maar dat beetje kleur in de outfit doet het 'm.



Dit jurkje vind ik heel schattig, de sokken maken het lekker preppy en ik vind dit een hele leuke outfit. Of ik het zelf zou durven dragen weet ik niet. Ik denk dat ik het minder heftig zou maken, altijd als ik een leuke outfit zie ''vertaal'' ik het naar mijn stijl.





Eigenlijk ben ik vooral verliefd op haar haarkleur, maar natuurlijk is de kleding ook leuk. Dit is een mooie vintage style outfit, ik zou een kortere rok nemen maar verder vind ik dit super leuk!



Weer een leuke vintage outfit! Het tasje is heel schattig en de broek is echt een statement piece. Heel simpel maar ik vind dit echt heel mooi.



IK WIL DIE LIPSTICK OOK! Het hoedje is echt geweldig en de rest van de outfit is lekker comfy maar toch leuk. Dit zou ik ook kunnen dragen.



Al is het rokje wat kort vind ik dit een schattige outfit. De lange blazer en het mickey mouse shirtje zijn gewoon heel leuk. Het rokje geeft die pop of colour en maakt het minder zwaar en zwart.


Kijk jij wel eens op lookbook.nu?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten