zondag 1 januari 2012

Een kijkje in mijn dummy..



Ik kan echt niet goed tekenen, ben helemaal geen kunstenaar. Maar ik vind het leuk om te tekenen. Ik heb mijn eigen dummy die ik helemaal vol krabbel met kleine tekeningetjes. Ik laat er voor jullie een paar zien, sommige iets beter dan de andere, maar hier is een kijkje in mijn dummy:




De eerste tekening die erin staat is een zeehond. Hij is niet zo goed maar ik vind het wel leuk om dieren te tekenen.





Ik ben geen fan van Justin Bieber maar ik vond een foto van hem en begon gewoon te tekenen. Eigenlijk vind ik hem nog wel redelijk lijken, maar dat komt meer door het haar.




Dit zijn wat paginas met wat random cartoon figuurtjes, hier probeer ik gewoon wat verschillende stijlen uit. Dit vind ik ook het leukst om te doen. Mijn dummy staat dan ook vol met dit soort grappige figuurtjes.




Als laatste nog een tekening die ik erin heb geplakt, het is een schets van een eenhoorn, ik vind deze wel mooi. Eenhoorns zijn gewoon erg mooi en als ik zo'n beest in een film zie word ik helmaal blij omdat ze zo mooi en lief eruit zien.



Teken jij weleens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten