vrijdag 6 januari 2012

Essence Lipsticks





Ieder merk heeft wel lipsticks, het is echt een standaard product dat je bij budget en duurdere merken ziet. Essence is natuurlijk een super-budget merk, en ik testte voor jullie hun lipsticks!







Ik heb 2 kleurtjes gekozen 52 in the nude en 53 all about cupcake. In the nude is echt een bruinig nude kleurtje en 53 all about cupcake is juist weer wat opvallender. De verpakking van de lipsticks is goed, het ziet er wel leuk uit en je ziet meteen welke kleur het is. Er zit niet veel lipstick in een verpakking, maar voor een euro of 2 vind ik dat geen probleem.




Dit zijn de swatches. Het pigment is niet zo goed, all about cupcake geeft iets meer kleur af dan In the nude. Ze hebben een creamy finish en een beetje glossy.



all about cupcake is een zachtroze kleurtje. Hij blijft niet zo lang zitten en voelt een beetje als een lipgloss, verder vind ik hem erg mooi.



In the nude doet voor mijn fel rode lippen niet zo veel, mijn lippen worden iets zachter gekleurd maar niet helemaal nude. Dit is een mooie kleur voor een heftige ooglook omdat deze lipstick je gezicht veel rustiger maakt. Hij blijft niet lang zitten en is vrij transparant als een lipgloss.




Over het algemeen ben ik niet enthousiast over de lipsticks, het pigment is slecht en ze blijven niet lang zitten. Als je niet van opvallende kleuren houdt en af en toe bijwerken niet erg vind, kunnen dit goede lipsticks voor jou zijn.

Welke budget lipsticks vind jij echt goed?

2 opmerkingen: