donderdag 9 februari 2012

Katy goes blue




Je kon het al zijn in het super bowl concert. Katy perry heeft haar haartjes weer in een nieuwe kleur geverft, van zwart naar rood, naar blond naar roze. Deze keer is het nóg apparter. Katy goes blue!



Soms twijfel ik wel over de ''echtheid'' van Perry's haar en dat het soms gewoon een pruik is, maar hier is duidelijk te zien dat ze flink wat lef heeft! Ze valt op en is niet bang, toch vind ik bruin of gewoon zwart haar beter staan.


Ik vind Katy echt een voorbeeld voor iedereen, niet met de rest meedoen maar gewoon wat jij leuk en mooi vind. Dit zie je ook terug in haar liedje ''firework''. Ik vind katy perry een geweldig persoon, maar de volgende keer mag de kleur van mij wat natuurlijker.




Wat vind jij van Katy's nieuwe kapsel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten