zaterdag 18 februari 2012

Pictures of my life


In Pictures of my life laat ik jullie foto's zien die ik de afgelopen tijd heb gemaakt, een stukje van mijn leven en wat ik doe. Ik deel het met jullie!


Na lang sparen heb ik eindelijk een muppet van de albert heijn. ANIMAL



Tijdens een saaie les duits ging ik op mijn potjes tipex tekenen. Zijn ze geen leuk stelletje?


Onderweg naar den bosch


In het museum in den bosch zag ik dit grappige egeltje CUTE


Mijn nieuwe cropped blousje van de H&M, ik ben er heel erg blij mee


's avonds een heerlijk chocolade maskertje van montagne jeunesse


Iedereen aan het werk tijdens handarbeid.

Haha, in deze deur zag ik een gezichtje

Dit schattige vogeltje was op het raam

geplakt in het aardrijkskunde lokaal op school
Heb weer eens heel veel tijd in mijn make-up en haar gestoken


Fietsen, fietsen, fietsen, fietsen...


Ik kan nu skinny love op de piano spelen

Unox reclame

Toen mijn vader 50 werd kreeg ik een heerlijke appelflap, Mmm...

Helaas moest er ook weer afgewassen worden.


Dit waren de fotos, het waren er best veel deze keer. Ik zal zorgen dat ik de volgende keer weer net zo veel fotos maak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten