vrijdag 12 augustus 2011

Mini shoplog action


Ik ben vanmiddag (ondanks het slechte weer) naar de action gegaan. Ik heb twee dingen meegenomen.






Als eerste de Indigo APL fruitylicious, herken ik hier een verpakking? Juist! DKNY's be delicious, alleen is dit de cheap variant. Ik heb nog nooit een action parfum gehad en ik wilde hem graag testen en in de winkel vond ik dit een super lekkere geur. Vaak zijn goedkope parfums veel alcohol weing geur, maar bij deze had ik dat niet. Het is trouwens een eau de parfum.



Het gloss glanz haar serum, deze is wel redelijk bekent. Hier hoor ik goede verhalen over. Hij heeft een lekkere perzik geur en maakt je haar super zacht. Je hebtmaar heel weinig ervan nodig, één pompje is al genoeg. Hij was maar €2,99 dus ik kon het niet laten...



Het parfum was €1,59 (geen geld) en het serum €2,99 (wat ik persoonlijk ook niet veel vind voor een serum)


Wat vind jij een aanrader van de action?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten