dinsdag 23 augustus 2011

NOTD: Catrice en Janet paris

Vandaag een nails of the day. Ik ben een beetje bang, omdat ik weet hoe kritisch sommigen van jullie kunnen zijn wat betreft het netjes lakken van onze vingers. Ik durf het deze keer toch te doen. Dit is de look die ik heb gemaakt


Een lila-paarse kleur als basis en een fel oranje streep erdoorheen. Colourblocking here I am!. Het is een vrolijke look, die niet bij elke outft past (hier heb ik dus een probleem morgen ochtend:P). Het wijkt een beetje af van mijn normale stijl en dat vind ik er wel leuk aan. Verder is het geen geweldige bijzondere prachtige nail-art.

De paarse kleur is van Catrice cosmetics 130 Lucky In Lilac Het is een veel heftigere kleur dan ik had gedacht (Ik gebruik hem voor het eerst). Maar dat kan natuurlijk ook aan de combinatie liggen

Het tweede product wat ik heb gebruikt is van Janet Paris. Deze kocht ik bij de Big Bazaar, hij is ook te koop in andere goedkopen winkeltjes zoals euroland en de voordeelhal. Het is kleur 78 Hij is in he techt véééél feller oranje dan op de foto. Dit is een striper (nagellak met een heel dun kwastje).

Ik ben blij met mijn nails en ga proberen nog meer van dit soort looks te maken maar dan met andere kleuren combinaties. Het is makkelijk, leuk, simpel en toch hip.

probeer jij wel eens iets anders met je nagels dan normaal?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten