maandag 8 augustus 2011

Essence stay with me lipgloss

De essence stay with me lipgloss in de paarsachtige kleur 05 I like cotton candy is degene die ik meenam om te reviewen, om de simpele rede dat ik nog geen andere paarse kleuren in mijn bezit had. Het belooft lang te blijven zitten (wel 16 uur!!!). De verpakking is vrij basic, er zit 4ml in en is 12 maanden houdbaar


Waneer ik hem opbreng voelt hij erg zacht op mijn lippen aan en heel licht plakkerig. De kleur is wel anders dan ik had verwacht. Hij is toch iets lichter dan hij in de verpakking lijkt maar wel een mooie kleur.

Wat wel erg appart is aan deze gloss is het kwastje. Een bijzonder zandloper vormig kwastje zorgt ervoor dat dit deze lipgloss niet een uit 13 in een dozijn maakt. En ja! Hij werkt heel fijn. Maar het is geen wonder lipgloss, maarja, wat verwacht je voor 2 euro?

Ook de geur van deze lipgloss is prettig! Een zoettige snoepgeur die mij erg aanstaat. Ik vind het fijn dat merken ook aan de geur van hun producten denken, dat maakt het toch iets aantrekkelijker om te kopen.

Essence stay with me lipgloss
♥2 euro
♥plakende gloss
♥langhoudend
♥tekoop bij kruidvat
♥in verschillende kleuren verkrijgbaar
♥bevat 4ml
♥12 maanden houdbaar



Heb jij deze nieuwe glossjes al geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten