dinsdag 31 januari 2012

Januari favorieten!


Wat is januari snel voorbij gegaan! Ook deze maand heb ik weer een aantal favorieten spulletjes, ik laat het jullie weer zien. In de sneeuw!


Als eerst dit parfum, niet bepaald een winter geur maar juist daarom houd ik ervan. Het is het indigo apl eau de parfum van de action! Het vrolijkt me op in deze koude tijd.




Deze drie lakjes zijn ook veel gebruikt de afgelopen maand. Catrice Jade is not my name en after eight. Zijn mooie groene catrice lakes. MNY 653 is een glitter lakje dat erg mooi staat over bijna elk kleurtje.


Mijn beste ontdekking in Januari: De catrice liquid liner. Wat een geweldig kwastje!




Lippenbalsem was een life saver deze maand, mijn lippen worden zo droog door dit weer! Gelukkig had ik altijd deze lippenbalsen van Kruidvat bij!





Deze kleur pak ik de laatste tijd zó vaak! Vooral de linker kleur is een absolute topper.




Ik snap niet dat ik deze niet eerder heb gekocht. Wat is dit handig! Je doet 's ochtends een keer deze lipstain van NYC op en de rest van de dag heb ik mooie lief roze lippen.




Deze heb ik al een lange tijd maar hij blijft gewoon geweldig, je kunt er heel erg gemakkelijk een look mee maken en het pigment is heel goed, de oogschaduws blijven ook nog een heel goed zitten!





Natuurlijk mijn hair serum. Hij is al bijna op en ik ga zeker weten een nieuwe halen! Een van de beste serums vooral voor het vriendelijke prijsje!


Zo, dit waren mijn favorieten producten van Januari nu snel door naar Februari want ik wil lente!



Wat zijn jouw favorieten producten van Januari?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten