zondag 1 januari 2012

Verveling...



De kerst vakantie is natuurlijk de leukste van het jaar, kerst, oud en nieuw allemaal leuke dingen. Toch is voor mij deze vakantie redelijk saai, iedereen thuis is ziek behalve ik. Vaak hang ik in mijn eentje rond op mijn kamer niets te doen. Verveling is eigenlijk best vreemd, je hebt niks te doen. Hoe kan dat nou? Er zijn zoveel dingen die je kunt doen! Nu ik er zo over na denk snap ik mezelf niet. Ik probeer eigenlijk ook onder al mijn schoolwerk uit te komen, ik moet nog best wat huiswerk maken en een keertje mijn kamer opruimen zou ook geen kwaad kunnen... Toch hang ik maar een beetje rond op mijn kamer en doe niks! Niet eens iets heel leuks dat huiswerk kan vervangen, maar gewoon niets! Misschien is niets doen eigenlijk helemaal niet zo slecht. Ik rust uit van school en ben gewoon een beetje lui What's the problem? Er zijn een paar dingen die ik vooral doe: Mijn stash opruimen, internetten, en filmpjes opnemen voor mijn kannaal. Ik heb een rustige vakantie, en you know what? I like it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten