maandag 2 januari 2012

Nieuwe Catrice lijn: Hidden World





Ik ben gek op limited editions, vaak zie je de mooiste en bijzondersteproducten daar. Catrice is zo'n merk dat me maar blijft verbazen met haar producten. Na het thema Las Vegas is het tijd voor iets heel bijzonders a hidden world.





Als eerste deze mouse blush in een zacht roze kleur, deze collectie is vooral veel met roze. Ik vind dit een mooi product met een opvallend zachte mouse substantie. Toen ik het potje opendraaide werd ik verast door de zachte creme dier erin zat de kleur die eraf komt is mooi.





Drie nieuwe oogschaduw kleurtjes. Geen gewone oogschaduw maar een mouse oogschaduw! Ze zijn heel longlasting en erg mooi, de kleuren zijn niet heel bijzonder en vernieuwend






Ook biedt Catrice ons 3 mooie lipgloss kleurtjes, ook deze kleurtjes passen weer helemaal in deze collectie en zijn van goede kwaliteit zoals altijd bij Catrice.





Dan deze drie nagellak kleurtjes. Er is een bruin een wit en een abrikoos kleurtje. Ze zijn heel mooi en gewoon de kwaliteit die we van catrice gewent zijn.





Als laatste voegt catrice nog een spiegeltje toe aan deze prachte lijn. Altijd handig om mee te nemen en je make-up bij te werken.

Houd jij van limited editions?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten