maandag 16 januari 2012

10 awesome dingen



Aangezezien ik altijd heel erg blij word van de 10 awesome things van misslipgloss, heb ik besloten om mijn eigen lijst samen te stellen met de 10 leukste dingen die ik de afgelopen tijd heb meegemaakt.



1) Na een koude barre tocht met de fiets van school naar huis en je bent eindelijk thuis in je warme huisje. Dit vind ik echt geweldig, het is op dit moment zo koud buiten en binnen echt heel lekker warm. Ik weet niet precies waarom, maar ik voel me op zo'n moment gewoon AWESOME!



2) Een goed cijfer voor een toets halen met slecht leren
Dit is een redelijk bekende, het overkwam mij laatst. Ik had die middag weinig tijd om te leren voor mijn repetitie, ik was heel bang toen ik het cijfer terug kreeg. Het viel hartstikke mee, maar ik denk niet dat ik dit vaker ga doen. Hoewel, ik ken een jongen die zijn hele middelbare school heeft overleefd met alleen maar in de trein even doorlezen.


3) De droge huid van je handen insmeren met een heerlijke handcreme


Ik vermoed dat het door het weer komt, maar de laatste tijd is mijn huid nóg droger. Gelukkig hebben we dan altijd nog handcreme en als deze dan ook nog eens lekker ruikt... AWESOME!


4) Zien dat je meer subscribers hebt.


Ik ben niet zo iemand die elk uur chekt of ik nieuwe abonnees erbij heb, maar soms kijk ik even en zie ik ineens dat ik een stuk meer volgers heb. Ik ben jullie echt super dankbaar hiervoor en heb bijna de 60 gehaald! Jullie maken me echt heel blij daarom is deze voor jullie: AWESOME!


5) Mijn stash opruimen


De laatste tijd ben ik heel veel bezig met mijn stash opruimen. Ik deel het anders in, koop er wat laatjes bij, verschuif wat spulletjes etc. Als de boel er dan weer helemaal geordend en mooi uit ziet word ik daar best blij van.


6) Heel hard lachen met je vriendinnen en elkaar daarna aankijken en dan vragen: ,,Waarom lachen we eigenlijk?''


Deze momenten zijn gewoon het allerleukst. Gewoon lachen, omdat het kan. Veel meer valt er niet te zeggen toch? gewoon AWESOME!




7) Iemand zomaar een cadeautje geven


Zomaar, zonder reden een cadeautje geven. ,,Waarom? Ik ben toch nog niet jarig?'' ,,Omdat je het verdient.'' Gewoon aardig zijn tegen elkaar mag toch wel eens, zonder er iets voor terug te krijgen!



8) Een geslaagde DIY


De laatste tijd ben ik helemaal gek op do-it-yourselfs. Als het dan lukt en je hebt iets zelf gemaakt en het is ook nog eens super leuk geworden... AWESOME!


9) Dat ene liedje dat je super vrolijk maakt


Voor mij is dit absoluut uptown girl! Freakin' love this song! Het maakt me gewoon zooo vrolijk en blij en ik voel me gewoon AWESOME!




10) Dinsdag en donderdag avond


Dinsdag en donderdag avond zijn gewoon mijn ultieme tv-avonden. Op dinsdag kijk ik het liefst naar Glee en New Girl (geweldig!) Op donderdag kijk ik al heel mijn leven naar Wie is de mol. Gewoon te AWESOME!




Wat zijn dingen die jij echt te gek vindt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten