maandag 30 januari 2012

Essence gel eyeliner


Het valt wel op dat ik veel essence reviews doe. Ik vind het merk gewoon zo lekker goedkoop, Ik zag deze mooie eyliner en wilde hem graag hebben. Er zijn al erg veel goede dingen over geschreven en ik wilde hem ook wel testen.



Zo ziet de verpakking eruit. Simpel en niet heel bijzonder. De verpakking is stevig en handig. Het is natuurlijk niet zo hygienisch in een potje, maar dat heb je nou eenmaal met gel eyeliner

Het goedje zelf is zwart, ik heb de kleur 01 midnight in paris. Het is verrassent zacht en romig. Ik had verwacht dat deze gel wel iets steviger zou zijn. Je kunt het heel makkelijk aanbrengen met een kwastje of als zwarte basis onder oogschaduw!

De kleur is mooi matt zwart. Links is gedaan met een eyeliner kwastje en rechts is gewoon met mijn vinger geswatcht. Het pigment is goed, niet matig zwart maar echt goed en donker zoals een eyeliner hoordt te zijn. Ik is blij!


De gel eyeliner blijft goed zitter, zo goed dat je hem zelfs op je waterlijn zou kunnen dragen! Hij is makkelijk te blenden en ook heel goed water resistent. Het enige nadeel is dat je er een kwastje bij moet kopen.

1 opmerking: