dinsdag 30 augustus 2011

Primark 4 in 1 gentle facial cleansing wipes


Deze reinigings doeksjes kocht ik toen ik 2 weken geleden in Rotterdam was bij de Primark. Het waren 2 pakken voor 1.50. In totaal dus 50 doekjes. Ze zijn geschikt voor de gevoelige huid. Waarom 4 in 1? they gently cleanse, tone, moisturise and remove make-up.


Toen ik ze voor het eerst gebruikte vondt ik het heel vreemd. Ze ruiken niet echt heel prettig (ze zijn parfum vrij, wat ik zelf ook heel fijn vind). Maar toen ik het doekje van mijn gezicht afhaalde was het doekje nog helemaal fris en fruitig. Het had helemaal geen make-up van mijn gezicht gehaald! Wel had ik na het gebruik een grappig tintelent gevoel in mijn gezicht. Ze halen dan misschien geen make-up van je gezicht maar ze maken je gezicht wel schoon. Dat klinkt misschien appart, maar make-up verwijderen en je gezicht écht schoon maken zijn twee heel verschilende dingen.

Ik vind de doekjes niet fijn omdat ze niet doen wat ze beloven. Erg jammer want doekjes zijn echt iets voor mij aangezien ik zo lui ben wat betreft dit onderwerp Ik was van plan om ze mee op vakantie te nemen (geen vloeistof in het vliegtuig), maar waarschijnlijk zal ik toch iets anders moeten verzinnen, of toch maar mijn goeie oude olijfolie.

Gebruik jij liever doekjes of watertjes om je make-up eraf te halen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten