woensdag 21 september 2011

Catrice photo finish foundation


Zoals jullie misschien hebben kunnen zien in mijn shoplog van Rotterdam heb ik de Catrice Photo finish foundation! Ik wilde hem echt heel erg graag en heb uiteindelijk besloten om hem te kopen.



Wat basis info:

♥ ik heb de kleur 010 sand beige
♥ op de verpakking staat: teint perfectening - with light reflecting pigments - up to 18h - oil free - dermatological tested
♥ Hij kost 5,99
♥ Te koop bij kruidvat


Wat een geweldig product! Hij is heel creamy, een beetje dikker dan normaal en smeert heel erg fijn. Hij dekt ook nog eens super goed! Het is erg handig dat het in een pomp flacon zit (dit vind ik altijd prettig bij foundations). Wat mij ook opvalt is dat het écht heel erg lang blijft zitten, geen 18 uur zoals de verpakking belooft, helaas. Het speciale aan deze foundation is dat hij mooi glimt op je huid. Dit is erg mooi op bijvoorbeeld foto's. Heb je liever geen glanzend gezicht? Gewoon een laagje poeder eroverheen and you're ready to go!.

Dit ben ik na een lange schooldag en de foundation zit nog gewoon goed. Ik zou dit product zeker aanraden, het enige nadeel is dat het alleen verkrijgbaar is in beige tinten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten