zaterdag 1 oktober 2011

Mini shoplog 1 oktober

Vandaag weer eens een kleine shoplog. Ik ben even naar de stad gegaan en heb twee hele leuke dingen gekocht.





Als eerste heb ik deze trui van de Vero Moda (merk: ONLY). Ik vind hem heel erg leuk, misschien een beetje te warm voor nu, maar wel handig in de winter. Oversized kan weer helemaal deze winter. Het is wel een beetje wennen, maar ik vind het er wel leuk uitzien. Ik zie nu al voor me hoe ik jaren later dit terugkijk en denk: ,,Hoe heb ik dit ooit kunnen dragen?''. Nu vind ik deze trui gewoon heel leuk. (sorry voor de awkward foto trouwens)










Ik zou het natuurlijk ook met een riem kunnen dragen, maar ik vind hem eigenlijk wel leuk zonder. Hij kost 25,-






Deze laarsjes! Deze zijn echt super schattig vind ik. De laarsjes zijn erg warm en zitten gewoon goed . Ze zijn helaas niet van leer maar gewoon van plastic. Ze hebben een kleine hak en ze kosten 35,-




Willen jullie meer shoplogs zien, of lezen jullie liever andere artikelen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten