zondag 23 oktober 2011

Essence nagellak


Elke nagellak-addict heeft er wel een paar. Essence nagellak, heel goedkoop en de kwaliteit is redelijk oké. Dit zijn mijn essence lakjes:





07 rock it, baby! 27 no more drama





39 lime up! 53 you belong to me 17 poolparty 55 let's get lost







01 absolute pure 34 walk of fame 32 gold rush 21 fabuless


Hier mijn favorieten,





53 you belong to me




34 walk of fame





55 let's get lost


De kleuren zijn mooi, niet hele speciale en bijzondere kleuren, helaas. Ze dekken wel snel, maar de substantie is heel erg stroperig, en sommigen lakken erg streperig. Voor 1,29 vind ik de kwaliteit prima.




+ leuke kleuren
+ goedkoop
+ dekken goed
+ de kleuren hebben namen :D


- lakken streperig
- is snel niet meer goed
- de lak is erg stroperig




Wat vind jij van essence nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten