woensdag 5 oktober 2011

NOTD: 653 stars

Gister besloot ik weer eens iets anders te doen met mijn nagels. Ik gebruik eigenlijk nooit glitters, ze zijn zo moeilijk om er af te halen, en ik vind het vaak ook too much. Speciaal voor jullie heb ik het toch geprobeerd, het resultaat is super mooi!






Ik heb gebruikt: MNY 653. Ik vind dit een erg mooie kleur, er zitten namelijk kleine en grotere glitters in. Zilver is gewoon wel chique en past bij bijna elke outfit. Ik heb de lak in heel veel laagjes opgebouwd, ik denk dat er nu wel zo'n 6 laagjes op zitten. Dat vind ik eigenlijk wel leuk, je kunt het makkelijk opbouwen en je kunt stoppen wanneer je het genoeg vind, daardoor kreeg ik dus niet dat too much-effect. Alleen moet ik nog wel even kijken hoe ik het er af kan halen.




MNY nagellak kost 2,49




Houd jij van glitter, of juist helemaal niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten