vrijdag 19 augustus 2011

Tag: Ben jij een echte beautyfreak?


Deze beauty-tag gaat al een tijdje rond op beauty blogs. Ik doe eigenlijk nooit zovaak een tag, en aangezien deze helemaal beauty related is leek het me echt super gaaf om alle vragen te beantwoorden



Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?
Eigenlijk spaar ik nooit voor beautyproducten. Ik ben toch echt meer een butget-meisje. Maar als ik ergens voor spaar dan is het wel parfum, dat is vaak wel een van de ''duurdere'' beautyproducten.

Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
Ik denk dat ik een mooie oogschaduw zou zijn. Lekker kleurig en vrolijk.

Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
Helaas heb ik geen vriendinnen die van make-up houden, de meeste dragen wel mascara en hebben 2 potjes nagellak.


Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Ik gooi niet vaak producten weg, ik ben wat dat betreft heel zuinig met spullen en probeer altijd zo hygienisch mogenlijk met de producten om te gaan, waarschijnlijk was het een mascara. Ik wissel ongeveer elke 2 a 3 maanden van mascara.

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Door andere blogs. Ik begon steeds meer blogs te zoeken en droeg af en toe mascara als ik er tijd voor had 's ochtends. Het werd steeds meer, en nu heb ik mijn eigen blog!


Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord? Ja, de meeste vinden het ook wel gaaf om te horen dat ik zó veel nagellak heb. Ik vind dat het voor een beautyfreak wel mee valt. 40 zijn er niet zo veel, toch?

Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Elke week wel, ik kom bijna altijd wel terug met een catrice nagellak, of een lipgloss.

Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Te lang! Ik woon zowat bij mijn computer. Precies hoellang weet ik niet.

Wat is je favoriete make-up item?
Mascara!!! Ik ga nooit de deur uit zonder. Het veranderd je gezicht echt, als ik niet veel tijd heb is dat het eerste wat ik pak. Als je me iemand praat kijk je toch in hun ogen. Dit vind ik dus ook het belangrijkste in je gezicht


Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?
Nee, ik heb geen verlanglijstje, er zijn wel een paar dingen waar ik van droom zoals een channel lipstick ofzo, maar daar ga ik met mijn kleedgeld echt niet komen...

Neem jij deze tag over?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten