vrijdag 26 augustus 2011

Ebay verlanglijstje

Bijna iedereen is wel bekend met de site ebay. Ook ik kijk er regelmatig rond voor leuke sieraden enzo. Vandaag wilde ik jullie laten zien wat ik dan zo graag wil hebben en misschien kunnen jullie mijn stijl een beetje leren kennen.


Dit vind ik een leuk, schattig en romantisch kettinkje. Ik hou echt super veel van klokjes dus dat zul je ook terugzien.

Hoe cool is deze!

Cursief

Dit vind ik gewoon een hele schattige ring, again een vintage stijl, dit vind ik gewoon erg mooi bij accesoires.





Ik ben een grote fan van pirates of the carribean en deze ketting vind ik gewoon heel gaaf! En toch een beetje schattig.







Ik houd echt heel erg veel van pauwenveren, het ziet er altijd zo sprookjesachtig uit. Ik vind deze ketting heel erg mooi en heb hem dus aan mijn verlanglijstje toegevoegd.






Als laatste heb ik dit beertje, eigenlijk kan ik hem al van mijn lijstje schrappen, want ik heb hem gekocht! niet op ebay, ik zag dit kettinkje bij de kuchi muchi en heb hem daar gekocht.

Dit was mijn lijstje, misschien heb je er wat inspiratie uit opgedaan. Ik kan zelf helaas geen dingen bestellen op ebay hoe graag ik het ook zou willen, je moet namelijk een paypal account aanmaken en daar is mijn moeder het niet helemaal mee eens.

Koop jij wel eens iets van Ebay en ging dat goed?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten